پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 20 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

اولین روز از خرداد ماه سال 1394

1394/3/1 17:22
نویسنده : مامان و بابا
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر تو سلام بر عشق سلام بر الهه زیبایی سلام بر همه امید من سلام بر فرشته کوچولوی من سلامی از اعماق قلبم بر تو همه هستیم تقدیم می دارم و دیوانه وار فریاد بر می آورم که دوستت دارم...

پارمیس عزیزم دختر خوشگلم اردیبهشت ماه هم سپری شد و خرداد ماه از راه رسید این سومین خرداد زندگیت می باشد و من برای تو بهترین روزهای زندگیت را آرزو می کنم و امید آنرا دارم که در طول مسیر زندگیت همیشه شاد و خندان و سالم و تندرست باشی...

دختر عزیزم تو مرا عاشق خودت کرده ای و من هر لحظه عمرم را به تو فکر می کنم و همیشه به یادت هستم آخ که نمی دانی که چه گرم دوستت درام و از عشق تو در قلبم چه آشوبی به پاست... عزیزدلم یک لحظه با تو بودن را با دنیاها عوض نمی کنم و با تو بودن و در کنارت بودن را دوست دارم و می دانم که این عشق یک عشق پاک و مقدسه ... عشق پدر و دختر یک عشق الهی و آسمانی است و این رابطه را جز پدر و دختر هیچ کس نمی تواند درک کند...

از زمانی که پا به دنیای من گذاشته ای به زندگی من حال و هوای دیگری داده ای و من این با تو بودنها را دوست دارم و همین با تو بودنهاست که به من امید زندگی می دهد و این با تو بودنها مرا دتگرم می کند تا این روزهای طاقت فرسای عمر را تحمل کنم و آهی هم نکشم... عزیز دلم اگه قرار باشه روزی هزاران ساعت کار کنم تا  تو یه خوشبختی برسی همین کار را خواهم کرد آخه من با خدای خود عهد بسته ام که یا به من بچه نده یا اگه بچه داد باید تاب و توان این را هم بهد که من بتونم این فرشته کوچولوشو خوشبخت کنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)