پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 24 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

پارمیس بیست و هفت ماهه

1394/2/28 12:03
نویسنده : مامان و بابا
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دختر مهربون من که مربونیش زبون زد خاص و عام شده سلام بر دختر باهوش من که با کاراش و حرف زدناش همه رو غافل گیر کرده سلام بر بند دل من که اندازه همه عالم هستی دوستش دارم و همه زندگیم را به پایش می ریزم دختری که با آمدنش همه خوبیهارو با خود به همراه آورده است و زندگی را برای ما شیرین ساخته است عزیزی که با هر نفس کشیدنش جانی دوباره یافته ام و با هر بار بابا بابا گفتنش زنده تر شده ام وبه زندگی امیدوارتر...

دختر خوشگلم روزهاو لحظه ها از پی هم گذشتند و تورو به ماه بیست و هفتم از زندگی رسانده اند، روزهایی که همه اش عشق و شادی و زیبایی بود لحظاتی که همش بهترین بود آری با تو بودن یعنی عشق زیبایی یعنی همه چیز..

دیگر بزرگ شده ای و همه کاراتو خودت به خوبی انجام میدهی و کاملاً مستقل شده ای بطوریکه همه میگن ماشالاه چه دختر زبر و زرنگی...

دختر خوشگلم به یاد می آورم روزی رو که پشت در اتاق منتظر شنیدن صدای تو بودم چه بی تابی ها که نکردم چه دعاها که نخوندم چه بی قراریها که نکردم ولی همه این بیقراریها و چشم انتظاریها با آمدن تو و شنیدن صدای ملیح تو به پایان آمد و انگار من با تو دوباره متولد شدم و جانی دوباره یافتم... چه لحظه نابی بود لحظه دیدار اول لحظه بوسه عشق لحظه پایان انتظار آخ که چه زیبا بود ...

دعا می کنم که هیچگاه

 چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم

و تو برایم دعا کن

 ابر چشم هایم همیشه برای تو ببارد

دعا می کنم که

 لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم

و تو برایم دعا کن که هر گز بی تو نخندم

دعا می کنم

 دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد

همیشه از حرارت عشق گرم باشد

و تو برایم دعا کن

 دستهایم را هیچگاه در دستی بجز دست تو گره ندهم

من برایت دعا می کنم

 که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند

برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم

که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم

 که هیچگاه غروب نکند

و بدان در آسمان زندگیم تو تنها خورشیدی

پس برایم دعا کن

 دعا کن که خورشید آسمان زندگیم هیچگاه غروب نکند

دختر نازنین بیست و هفت ماهگیت مبارک باشد دوستت دارم

تاریخ تولد پارمیس به میلادی : 2013/2/16

2 سال و 97 روز از تولد پارمیس گذشته است

ماه تولد پارمیس: زمستان

روز تولد پارمیس: شنبه

نام باستانی ماه پارمیس: دلو

نام حیوان سال پارمیس: نهنگ

سال تولد پارمیسکبیسه می باشد

کل سال های سپری شده : 2

کل ماه های سپری شده : 27

کل هفته های سپری شده : 118

کل روز های سپری شده : 828

کل ساعات سپری شده : 19872

کل دقایق سپری شده : 1192320

کل ثانیه های سپری شده : 71539200

پارمیس عزیزم عاشقانه دوستت دارم

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان ندا
1 خرداد 94 11:37
ای جانم چ موهای قشنگی داری
محمدحنان
3 خرداد 94 15:30
سلام دوست عزیز ممنون میشم به من رای بدید عدد 3 را به1000891010 پیامک کنید