پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 24 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

گشت و گذار پارمیس و بابا

1394/2/25 23:54
نویسنده : مامان و بابا
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  بر فرشته زیبای من سلام بر پارمیس خوشگل من سلام بر همه زندگی من سلام بر نور دو چشمان من

دختر خوشگلم امروز بعد از ظهر مامان پری اومد مغازه و ماباهم رفتیم خونه کمی بازی کرده و بعد اون ناهارو خورده ظرفارو شسته و راهی بیرون شدیم رفتیم پارک کلی گشتیم و شما حسابی بازی کردی و حسابی خودتو خسته کردی... عزیزدلم وقتی در کنار تو هستم و با تو قدم بر میدارم دنیاها مال من است و من به خودم مغرور میشم و ممنونم از خدایم که دختر سالمی را به من هدیه داده است... تو همه دنیای من هستی و من تو را عاشقانه دوست دارم... خدا همیشه بهترینها را نصیب میکند اول که مامان پری رو سر راه من قرار داد و منو عاشقش کرد و بعد با تو خوشبختیم کامل شد ... دختر خوشگلم نمیدونم با چه بیانی این همه عشق و محبت را توصیف کنم ولی اینو بدون که همیشه دوستت دارم

در زیر چندتا از عکسها رو که در پارک ازت گرفتم به یادگار میذارم

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان و بابا
25 اردیبهشت 94 23:57
دختر خوشگلم ای همه هستی من دوستت دارم