پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 24 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

سلامی چو بوی خوش آشنایی

1394/1/10 10:59
نویسنده : مامان و بابا
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همه هستی من سلام بر همه دنیای من سلام بر پارمیس زیبایم سلام بر نور چشمان بابا

دختر عزیزم پارمیس زیبایم امروز دهمین روز از بهار سال 1394 می باشد و به سرعت ده روز از سال نو گذشت و همینطور زندگی در حال گذر است و تو عزیزدلم روز بروز بزرگ و بزرگتر میشوی و هر لحظه شیطونتر میشوی و من با دیدن شیطنتها و شیرین زبونیهای تو قند تو دلم آب میشه و نمیدونم اصلا تو این کارا و حرفها رو از کجا در میاری... من که خودم مونده ام ... به مامان میگی مامان پری عروس منه عاشق من(عشق منه) هر موقع که تلفنی باهام حرف میزنی میگی نانی جیش کرده بود دشویی(دستشویی) ششستم(شستم) با حوله خش (خشک) کردم و مانی (پوشاک)کردم و الان خوابوندمش... میگی با مامان پری رفتم حموم با حابون(صابون خودمو ششتم شامپو زدم لیف زدم و باژی کردم... دیشب که داشتم باهاتون تلفنی صحبت می کردم یه ریز می گفتی که حاله(خاله)شادونه بشته(بسته)بود نتونستم باژی بتونم(بکنم) اونقدر لهجه شیرینی داری و اونقدر شیرین حرف میزنی که دوست دارم درسته قورتت بدم...

دختر خوشگلم همیشه وقتی سوار ماشین میشدی خودت جلو میشستی و میگفتی مامان پری پشت بشینه و هیچ کس به جز خودت حق جلو نشستنو نداره ولی چند ر وز پیش که می خواستیم بریم بیرون در عقب ماشین باز کردم و خودت رفتی نشستی و از اون موقع دیگه کسی رو نمیذاری پشت ماشین بشینه قربون این دل مهربونت بشم که پاک و ساده است...

تو ای همه هستی من عاشقانه دوستت دارم می پرستمت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)