پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي21 سالگیت مبارک
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 30 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

خاطره تحویل وسایل چوبی

1391/9/28 7:45
نویسنده : مامان و بابا
195 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

niniweblog.com

امروز یکشنبه ساعت 9 صبح 26 آذر ماه سال 1391

سلام پارمیس کوچولوی من، عشق مامان و بابا

دخمل خوشگلم، بالاخره دیشب وسایل چوبیتو تحویل گرفتیم. کمد، تخت خواب، میز کامپیوتر، نمیدونی که چه ذوقی داشتیم، از خوشحالی دست و پامونو گم کرده بودیم. عشق بابایی نمیدونی که چقدر خوشگل شدن.تا ساعت 2 نصفه شب اتاقتو مرتب کردیم و بعد خوابیدیم. اونهم چه خوابی. همش مامانو اذیت می کنی. من می خوابم ولی مامان تا خود صبح بیداره همش با مشت لگد میزنیش.

دختر خوشگلم باور کن که بیصبرانه منتظر آمدنت هستیم و خانه را برای ورود تو مهیا ساخته ایم.

همه چیز آماده هست فقط تورو کم داریم تا با آمدنت خوشبختی مارو کامل کنی و باعث خوشحالی ما بشی.

موقع آوردن وسایلات شوهر عمه (حسین عمو) هم کلی کمک کرد و بعد از آن با عمه حبیبه اومدن شام خونمون. خلاصه کلی خوش گذشت.

مقدمت گلباران دختر خوشگلم


شکلکهای جالب آروین
شکلکهای جالب آروین❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

راستی اینم بگم که دیشب اولین برف امسال هم شروع به باریدن کرد. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 11:42
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید