پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي21 سالگیت مبارک
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 30 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

ندیده عاشقت شدم

1391/9/28 8:13
نویسنده : مامان و بابا
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر فرشته کوچک من، سلام بر نور دو چشمان من، سلام بر عزیزی که هنوز نیومده بابایی کلی عاشق برا خودش جمع کرده، سلام بر فرشته ای که هنوز کسی ندیده اونو، سلام بر پارمیس من و همه زندگی من، دختر گلم، دیشب رفتیم خونه مامان بزرگ رقیه، آخه از تبریز برگشته بود و مامان بزرگ منو هم با خودش آورده بود. مامان فاطمه میگه که اسم دخترتونو بذارین کوثر. مامان برزگ خاتون هم میگه بذارین پرستو ماهم برای اینکه دل هیشکی نشکنه اسمتو پارمیس گذاشتیم. به نظرت کار خوبی کردیم؟ آره ...پس تو هم موافقی... آخه اگه یکی از اینها رو بذاریم یکیشون ناراحت میشن... آفرین دختر بابایی معلومه که خیلی میفهمی.... آخه تو دختر بابا فرهادی... آخ که نمیدونی چه قدر مشتاق دیدارت هستم... از اون موقع فقط یه بار به خوابم اومدی... اونقدر خوشگل بودی که نگو...

پارمیس عزیزم، دوستت دارم

28 آذر سال 1391 ساعت 8:10 در محل کارخانه روز سه شنبه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

پویا تم
28 آذر 91 9:53
سلام عزیزم برا طراحی تم تولد و جشن دندونی وشب یلدا با عکس های کوچولوتون به وبلاگم سر بزنید