پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي21 سالگیت مبارک
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 30 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

پايان 17 ماهگي و آغاز 18 ماهگي

1393/4/29 10:31
نویسنده : مامان و بابا
167 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم پارميس عزيزم سلام بر تو اي فرشته نجات بخش زندگي من سلام بر تو اي شاهزاده روياهاي من سلام من بر تو اي همه دار و ندار من

پارميس عزيزم امروز بيست و نهمين روز از تير ماه سال 1393 مي باشد. امروز تو وارد هجدهمين ماه اززندگيت مي شوي و روز بروز بزرگ و بزرگتر مي شوي و من و ماماني با ديدن رشد تو خوشحال مي شويم...

دختر خوشگلم پري روز با عمه راحل به خونه مامان جون مهموني رفتي و ديروز هم اونجا بودي و من نتونستم از تو دختر خوشگلم عكس بگيرم و امروز اگه اومدي خونه عكستو ميگيرم و يادگاري برات تو وبلاگت ميذارم...

عزيز دل من امروز 5 سال از روز عقدكنان من وماماني مي گذرد و من وماماني هنوز هم عاشقانه همديگرو دوست داريم و دركنار هم و با بودن تو احساس خوشبختي ميكنيم... تو خوشبختي مارو كامل و كاملتر كردي و با آمدنت به زندگي ما زندگيمان طراوت ديگري پيدا كرده است...

پارميس عزيزم اين روزها به شيرين كاريها و شيطنتهاي تو افزوده شده و لحظه به لحظه داري دوست داشتني تر ميشي...

دختر خوشگلم جمعه دم ظهر با هم به حموم رفتيم و آنجا كلي با هم بازي كرديم كه من هم از تو فيلمبرداري كرده و هم عكس گرفتم كه همشو تو كامپيوتر برات يادگاري نگه داشته ام... حدود يكساعت در حموم بودي و قصد بيرون اومدن رو هم نداشتي كه بالاخره بعد از يكساعت با هم اومديم بيرون و بعد از پوشيدن لباسها و خوردن غذا در خواب نازي آرميدي و من همش داشتم نگات ميكردم آخه لپات گل انداخته و سرخ سرخ شده بودند و من خيلي خوشم مي اومد كه نگات كنم و كلي هم در اين حالت ازت عكس گرفتم...

با بودن تو در كنارم احساس آرامش ميكنم و ميدانم كه با تو خوشبخترين باباي روي زمينم ... به وجودت افتخار ميكنم... آخه همه جا تعريف تو هست اصلا اسم تو همه جا پيچيده و من اون روزي كه برا افطاري در دهكده پارس بوديم هركدوم از فاميلاي مامانو كه ميديدم ميگفتن كه ماشالاه دختر زبر و زرنگي دارين و خيلي هم خوشگله...

پارميس خانوم تو از الان باعث افتخار من شدي و مي دانم كه در آينده هم با موفقيتهايي كه در زندگيت كسب خواهي كرد باعث سربلندي من و ماماني خواهي شد... دوستت دارم فرشته كوچولوي من...

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

باباي پارميس
29 تیر 93 11:09
پارميس عزيزم 18 ماهگيت مبارك انشاءاله هميشه سالم تندرست باشي دوستت دارم دخترم