پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 21 سال و 10 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

كلمات جديد پارميس كوچولوي ما فرشته خوشبختي

1393/4/24 14:07
نویسنده : مامان و بابا
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر فرشته رحمت الهي سلام بر دليل بودنم و سلام بر پارميس خوشگلم

عزيز دلم ديروز كه از سر كار به خونه اومدم تو تازه از خواب بيدار شده بودي و داشتي برا خودت بازي مي كردي كه تا منو ديدي پريدي بغلم و منهم تورو بوس كرده و در آغوش كشيدمت... دختر خوشگلم در حين غذا خوردن(غذا دادن به تو) كمي از غذات به زمين ريخت كه تو در اين موقع گفتي با لحن شيريني گفتي: اوفتاد... كلمه جديد ديگه اي كه تازگيا ياد گرفتي گفتن كلمه آخ است كه همچين با عشوه و ناز تلفظ ميكني كه آدم دلش آب ميره... و يك كلمه ديگه آنهم اينه كه ميگي:دستت...(دستت درد نكنه)

دختر خوشگلم پارميس زيباي من هرلحظه كه ميگذره تو داري بزرگ و بزرگتر ميشوي و من از ديدن رشد سالم تو به خودم ميبالم و اميدوارم كه هميشه سالم و تندرست باشي...

پارميس عزيزم اونقدر دختر كنجكاو و فعالي هستي كه همه ازت تعريف ميكنن و ميگن كه حركات و كارهاي دختر شمه شبيه بچه 3 ساله است در حاليكه تو هنوز 16 ماهه هستي ... آخه نميدوني كه تو چقدر باهوشي و چه استعدادي داري... ديروز دايي امير ميگفت كه قدر اين دخترو بدونيد توي فاميل و توي ابهر تكه و از هوشش جايي پيدا نميشه...

ناز گل بابا خيلي خيلي دوستت دارم...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)