پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي21 سالگیت مبارک
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 30 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

سلام بر تو فرشته ناز من

1391/9/15 8:18
نویسنده : مامان و بابا
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام صبحت بخیر

الان ساعت هشت و نه دقیقه، روز چهارشنبه، پانزدهم آذر ماه سال یکهزار و سیصد و نود و یک می باشد و من در کارخانه در محل کارم نشسته ام و برای تو دختر خوشگلم می نویسم، تا زمانیکه این نوشته ها را می خوانی بدانی که چقدر به فکرت بوده ام و چقدر دوستت داشته ام . دختر عزیزم،پارمیس خوشگلم من همیشه از خدا برای تو دخترم سلامتی و تندرستی میخواهم و آرزویم این است که تو دخترم سفر نه ماهه ات را در وجود مامانی به سلامتی سپری کنی و صحیح و سالم به دنیای ما بیایی.

عزیز دلم، همه تلاشم را برای خوشبختی تو خواهم کرد تا تو بتوانی به پدرت افتخار کنی و ببالی.دخترم من همه امکانات را برای پیشرفت تو فراهم خواهم کرد و امید آنرا دارم که در جامعه انسان تاثیر گذاری باشی و به همنوعان خود خدمت کنی.

دختر عزیزم، پارمیس نازم، اینو بدون که در زندگی عزت و آبرو بالاترین چیزها هستند که به سختی و به دست میان و براحتی از دست میرن. پس باید همیشه سعی بر این داشته باشی که برای خودت ارزش قائل باشی و شخصیت خودت را لگد مال نکنی.همیشه سعیت بر این باشد که خودت را بالا بکشی و در جهت آموزش و سازندگی خودت کوتاهی نکنی. چون در این دنیای به این بزرگی تنها از فهمیدن و دانش تو می ترسند. هر چه بیشتر بدانی کمتر حرف خواهی زد و بیشتر یاد خواهی گرفت.

پس سعی کن که در زندگیت مسیرت را بدرستی انتخاب کنی و برای خودت حدو مرزهایی تعیین کنی و حسابت را با خودت صاف کنی.

در زندگیت هیچ موقع از اعتماد دیگران سوء استفاده نکن و الکی هم به دیگران اعتماد نکن.

مراقب خودت باش تا دنیا مراقب تو باشد. در این دنیا هرکس مسئولیت مرلقبت از خود را بر عهده دارد.

دوستت دارم دختر گلم.

فونت زيبا ساز                فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)