پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي21 سالگیت مبارک
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 30 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

اولين دندان

1392/8/12 9:54
نویسنده : مامان و بابا
205 بازدید
اشتراک گذاری

پارميس خوشگلم دختر زيباي من اي تو همه اميد زندگيم تو براي من عزيزتريني هستي كه دوميني نداري و من تو را با همه وجودم دوست ميدارم و عاشق تو هستم...

دخترم نازنينم ديروز عصري(يازدهم آبان ماه سال 92) عمه حبيبه زنگ زد و گفت كه سلام بابايي پارميس ميدوني چي شده گفتم چي شده، گفت كه پارميس خانوم دندون در آورده ...

پارميس عزيزم، وقتي عمه گفت كه دندون در آودري نميدوني كه چه قدر خوشحال شدم . از شدت خوشحالي مي خواستم داد بزنم ...در پوست خود نمي گنجيدم و كم  مونده بود بال در بيارم... نتونتسم طاقت بيارم از مغازه در اومده و سريع خودم را به خونه مامان جون رسوندم وقتي كه دست به دهنت زدم و دندون خوشگلتو حس كردم انگار دنياها مال من شد... آخ كه چه لحظه خوبي بود ....

دختر خوشگلم خدارو شكر كه تو عزيزم سالمي و روز به روز داري بزرگ و بزرگتر ميشي...

دوستت دارم دختر خوشگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نادیا و نلیا
12 آبان 92 13:47
سلام ...حالتون چطوره...دختر خیلی نازی دارید امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشین در کنار همدیگه....اینجور که متوجه شدم بابایی پارمیس جون این وبلاگ رو مینویسه....آفرین بابای مهربون و با حوصله اگه دوست داشتین به ما هم سر بزنید