پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي21 سالگیت مبارک
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 30 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

آخر هشت ماهگي و پا گذاشتن به نه ماهگي

1392/7/27 12:17
نویسنده : مامان و بابا
217 بازدید
اشتراک گذاری

پارميس عزيزم دختر خوشگلم كوچولوي زيباي من اي همه عشق و دنياي من 

امروز شنبه بيست و هفتم مهر ماه سال يكهزارو سيصد و نود ودو مي باشد. دختر عزيزم تو امروز 8 ماهگيت را تموم كرده و پا به نه ماهگي ميگذاري و يك ماه بزرگتر مي شوي. 

دختر خوشگلم دوسه روزه كه مريض شدي و اسهال و استفراغ داري، روز پنجشنبه رفتيم پيش خانم دكتر فتحي، چيز خاصي نگفت چندتا دارو داد گفت از اينها استفاده كنه زود خوب ميشه... عزيز دلم آخه تو چرا بايد مريض بشي بيچاره ماماني هم بدجوري سرما خورده و حالش خيلي خرابه... دختر خوشگلم زود خوب شو و هممونو از نگراني در آر...

راستي يه خبر خوش برات دارم و آن اينكه شنبه هفته گذشته فروشگاه شيرين عسل را افتتاح كردم و دارم براي آينده تو تلاش بيشتري مي كنم و اميدوارم كه بتوانم باباي خوبي براي تو باشم...

پارميس خوشگلم از وقتي كه پا به خونمون گذاشتي با خودت خير و بركت و به خونه ما آوردي و از اون روز تا به حالا من تو كارم دارم پيشرفت مي كنم و من همه اين موفقيتها رو از پا قدمي تو ميدونم... من ميدونم كه خدا تو رو براي من هديه داده و من بايد قدر اين فرشته خدا رو بدونم و چيزي كم نذارم براش...

عزيز دلم مامان اين هفته شيفت بعد از ظهره و تو بايد ساعت 12 بري خونه مامان جون و با اونا بموني... اونجا هم اونقدر دختر خوبي هستي كه مامان جون ميگه بذاريد هميشه پيش من بمونه و از پيش من نبرديش... اوايل كه پيش باباجون مي رفتي گريه ميكردي ولي حالا ديگه به بابا جون عادت كردي و باهاش بازي ميكني و بابا جون هم تو رو خيلي خيلي دوس داره...

فداي تو بشم الهي پارميس عزيزم

دعا ميكنم كه زود خوب بشي...

دوستتداريم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)