پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي21 سالگیت مبارک
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 30 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

اولین بار که فرنی خوردی

1392/5/12 16:39
نویسنده : مامان و بابا
190 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم، پارمیس عزیزم کوچولوی ناز من امروز نهم تیرماه 1392 برای اولین بار که بهت فرنی دادم و خوردی دنیاها مال من شد. آخه خیلی لذتبخش بود وقتی فرنی را با قاشق در دهانت میگذاشتم و تو با ولع می خوردی نمیدونی من محو تماشای تو شده بودم و از شدت خوشحالی در پوست خودم نمیگنجیدم ...آخ که نمیدونی که چقدر دوستت دارم و چقدر برایم عزیزی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

بابا فرهاد
24 تیر 93 11:08
دختر خوشگلم دوستت دارم
باباي پارميس
1 مرداد 93 13:59
دوستت دارم دختر خوشگلم ماه مني بابافرهاد عاشقانه دوستت دارد.