پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 29 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

واکسن چهارماهگی

1392/3/28 10:03
نویسنده : مامان و بابا
247 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم پارمیس عزیزم

امروز تو چهارماهگیت را تموم کرده و پا به پنج ماهگی میگذاری. قرار بود که صبح برای زدن واکسنهایت به شبکه بهداشت برویم که همینکار رو هم کردیم و ساعت 8:45 تو و من و مامانی به شبکه بهداشت رفتیم. اول قدت و وزن و دور سرت را اندازه گرفتند که همه چیزت نرمال و عالی بود.

قد نازت:66 سانتی متر

وزن نازت: 6 کیلو گرم

دور سرت نازت:39.5

بعد برای زدن واکسن به اتاق مخصوصی رفتیم. کلی پرستار اونجا بودند و تو به همه شون خنیدیدی و پرستارا با تو حرف میزدند و تو براشون ناز میکردی... بالاخره نوبت به آمپول زدن رسید. مامان دلش طاقت نیاورد و از اتاق بیرون رفت و تو در بغل من بودی... وقتی آمپولت را زدند کمی داد زدی ولی بعد اون باز هم به پرستارا خندیدی...

دختر خوشگلم بعد اون باهم اومدیم خونه و تو خوابیدی و من دوبار تبت را گرفتم و آنهم نرمال بود...

بازهم خدارو شکر میکنم که سالمی... دوستت داریم

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای
جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ساتیار
5 تیر 92 22:39
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
علی خوشتیپ
9 تیر 92 16:04
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. تا 17مرداد فرصت دارید اس ام اس بدید... ممنون
خاله آویسا
2 مرداد 92 3:59
سلام دوستای عزیزم.من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. لطفا به من رای بدین برای این کار عدد 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم و به کمک همتون نیاز دارم همتون رو می بوسم ان شاالله بعدا جبران کنیم به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم http://avisa1389.niniweblog.com