پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 21 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

ماهی های تُنگ احساسم را

1394/3/3 15:15
نویسنده : مامان و بابا
332 بازدید
اشتراک گذاری
پارمیسم
مروارید نگاه تو
مرا به صدف شدن وا می دارد
و ماهی های تُنگ احساسم را
رهاترین پرنده ی
جهان می کند
آندم که با لبان کوچکت به شوق می خوانی ام
 عــــــــزیـــــــــزکــــــــــــــــــــــــــــــم
صدای زندگی جیغ های توست
که هر دم بیدار می کند
بخت خفته ی
زمانه را ...
دوستت دارم پارمیس خوشگلم دختر عزیزم
دلم برات خیلی خیلی تنگ شده انگار هزاران سال است که ندیدمت وای که چقدر دوستت دارم چقدر عاشقتم فقط خدا می داند که در دلم چه غوغایی به پاست... کاش می شد هر لحظه در کنارت بودم و از کنارت جدا نمی شدم و با تو بچگی می کردم ... وقتی در کنارت هستم غم و غصه دنیارو فراموش می کنم و هیچ فکری جز لذت بردن از دقایق با تو بودن ندارم آخ که نمیدانی بی تو چه حالیم...
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)