پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 21 سال و 11 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

مرواریدهای سیزدهم و چهاردهم

1393/5/15 14:36
نویسنده : مامان و بابا
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  بر پارمیس خوشگلم سلام بر همه هستیم

دختر خوشگلم امروز صبح مطابق معمول که از خواب بیدار شدیم بعد از شستن دست و صورت و پوشیدن لباسهایمان رفتیم برای صبحانه نون بخریم موقع برگشتن از نونوایی در کوچمون یه لحظه خواستم ببوسمت که دیدم دوتا دندون از بالا در آورده ای که اینها مروادیهای سیزدهم و چهاردهم هستند که تو عزیز دلم در مدت 18 ماه از زندگیت در آورده ای و با هر کدومشان من و مامانی رو سرشار از شور و شوق کرده ای... خونه که رسیدیم وقتی به مامانی گفتم که پارمیس دندون در آورده مامانی اون قدر ذوق کرد که داشت داد میزد بوست کرد و بهت تبریک گفت.

دختر خوشگلم دو روز پیش در حال خوردن صبحانه بودیم که یک لحظه من بهت گفتم جیگر تو هم با لطافت بچه گانه ات گفتی جیدر دیدر... حالا دو روزه که همش میگی جیدر و برا خودت حال میکنی و میخندی ... عزیز دلم خوشگلم همه چیز تو برای من زیباست و من در طول این مدت بهترین لحظه هایم را با تو گذروده ام...

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

l10.gifl10.gif

 

این دوتا مروارید جدیدرو تازگیا در آوردی . دخترم ایشالاه مبارکت باشه دوستت دارم...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان پرنیا
20 مرداد 93 17:09
مبارک باشه جیگر کوچولو