پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي21 سالگیت مبارک
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 30 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

نرم نرمك مي رسد اينك بهار

1392/12/24 15:14
نویسنده : مامان و بابا
147 بازدید
اشتراک گذاری

پارميس عزيزم دختر خوشگلم اي تو دليل بودن من و اي عشق پاك آسماني درود بر تو 

دختر نازنينم، عســـــــلكم، ديگر يك هفته به پايان سال وقت مانده و بهاري ديگر در راه است و تا يك هفته ديگر خزان جاي خود را به بهار و سبزي خواهد داد و همه جا پر از شكوفه و گل و گياه خواهد شد...

دختر خوشگلم الان كه دارم اين مطالب را براي تو همه چيزم مي نويسم در كارخانه هستم و ساعت تقريبا 3 بعداز ظهر مي باشد.... عزيزدلم پارسال اين موقع ها تو نوزاد بودي و بغير از خوردن و خوابيدن چيز ديگري بلد نبودي و خودت را نمي شناختي... اولين بهار زندگيت را پشت سر گذاشتي و در حال قدم گذاشتن به دومين بهار زندگيت هستي... در طول اين يكسال تو خيلي موفقيتها كسب كردي و با هر كار جديدي كه انجام دادي من و ماماني را غرق شادي كردي... آخ كه با تو بودن چقدر زيباست و چه دنيايي دارد... نميدانم چگونه اين همه احساس را بيان كنم تا بداني كه چقدر دوستت دارم و تا چه اندازه برايم با ارزش و گرانبهايي... 

عزيزدلم تواناييهايي كه در اين يكسال گذشته به دست آوردي را برايت فهرست وار مي نويسم و بعدا تاريخهايش را برايت ميذارم...

- غلت زدن 

- نشستن به كمك دست

-فرني خوردن

- اولين كلمات را گفتن

-غذا خوردن

- ميوه خوردن

- آبميوه خوردن

- به دست گرفتن اشياء

- با دست خودت غذا خوردن

- نشستن به صورت مستقل بدون كمك

- به كمك ديوار و مبل بلند شدن و راه رفتن

- تاتي تاتي كردن

- راه رفتن به صورت مستقل 

- اشاره كردن و خواستن وسايل

- رقصيدن

- قهر كردن

- موهايت را شانه كردن

و...

دختر خوشگلم همه اينها تواناييهايي هستند كه تو در طول اين يكسال گذشته به دست آورده و با موفقيت پشت سر گذاشته اي و من و مامانت هميشه خدا رو به خاطر اينكه تو همه كارات به موقع هست و هيچ گونه مشكلي نداري روزي هزاران بار شكر گذاري كرده ايم... عزيز دلم اي تو همه زندگي من بهار در راه است و ديگر چيزي به آغاز نو شدن نمانده است و خزان در حال گذر و بهار در حال رسيدن است و من و ماماني به كمك تو خونه تكوني كرده ايم و خودمان را براي آغاز بهاري نو آماده كرده ايم... 

دختر خوشگلم آرزو دارم كه در زندگيت هميشه شاد و پيروز باشي و در مسير زندگي موفقيتهاي بزرگي را بدست آوردي و باعث افتخار ما بشي و بتواني به همنوعان خود خدمت كني...

عزيزدلم دوستت داريم...

بوي باران، بوي سبزه، بوي خاک

شاخه‌هاي شسته، باران خورده پاک

آسمان آبي و ابر سپيد

برگهاي سبز بيد

عطر نرگس، رقص باد

نغمه شوق پرستوهاي شاد

خلوت گرم کبوترهاي مست

نرم نرمک ميرسد اينک بهار

خوش به حال روزگار ...

خوش به حال چشمه ها و دشتها

خوش به حال دانه ها و سبزه ها

خوش به حال غنچه هاي نيمه باز

خوش به حال دختر ميخک که ميخندد به ناز

خوش به حال جام لبريز ازشراب

خوش به حال آفتاب ؛

نرم نرمک ميرسد اينک بهار

خوش به حال روزگار ...

خوش به حال روزگار ...

"فريدون مشيري"

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)