پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 21 سال و 11 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

عكسهاي پارميس خانوم در پارك پرديس

1393/5/25 12:08
نویسنده : مامان و بابا
172 بازدید
اشتراک گذاری

هفته گذشته جمعه مورخه 1393/05/17 بهمراه همسري و پارميس خوشگلم به پارك پرديس رفتيم... عكسهايي كه در زير مي بينيد نمونه اي از عكسهاي گرفته شده در اونجا مي باشد.

الهي فداي خنده هاي بي ريايت دختر گلم

مي بينيد من چقدر خوشحالم

كسي چه ميداند كه من در چه فكري هستم

آخ جون ماشين سواري چه حالي ميده

حالا نويت قطار سواريه چه كيفي ميده

اگه گفتيد اينجا دارم چيكار ميكنم... دارم با بابام دالي موشه بازي مي كنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)