پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 21 سال و 11 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

پارميس خوشگلم دوستت دارم

1393/5/21 10:32
نویسنده : مامان و بابا
182 بازدید
اشتراک گذاری

پارميس خوشگلم تو اي همه زندگي من

قلبی که تنها برای تو می تپـد،

تو هستی و به من نفس میدهی ،

تو هستی و به من جان میدهی ،

نمیدانم میدانی وقتی آمدی چه حالی شدم ،

همان لحظـه که تو را دیـدم از این رو به آن رو شـدم ،

از تنهایی رها شدم ،

وابسته به چشمهــای زیبایت شدم نمیدانستــم چه کسی بودم ،

تا کجـــا آمده بودم ،

امــا اینک میدانم مجنــونی بیش نیستــم ،

مجنونی که عاشق قلب بی ریای تو شده است ،

مجنونی که غرق دردل دریای بیکران قلب مهربان تو شده است
این احساسات تنها احساسیست که در قلب من هست و تنها برای تو هست
میدانم درک میکنی احساسات مرا ای تو که هم احساس با منی
جز قلبم که عاشقت هست چیزی ندارم که به تو تقدیم کنم ،

این قلب هم مال تو است ، همین را هم فدایت میکنم

این بود احساساتی که در قلب من بود ،

تمام این کلمات عاشقانه به عشق این بود که تو در قلبمی

و قلبم با هر تپش به تو میگوید که دوستت دارد
فریاد میزند دوستت دارد ، باز هم میگوید دوستت دارد

دخترك خوشگلم عاشقانه دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)