پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 22 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

آغاز سال 1392

1392/1/18 17:16
نویسنده : مامان و بابا
149 بازدید
اشتراک گذاری

پارمیس خانوم قبل از همه چیز آغاز اولین بهار زندگیت را تبریک عرض میکنم و امیدآنرا دارم تو کوچولوی نازنینم به سلامتی بزرگ بشی و برای خودت کسی باشی...

دخترم لحظه تحویل سال نو حال عجیبی داشتم آخه تو در کنارم بودی و خدا تو ور امسال برای ما عیدی داد.لحظه تحویل سال نو تو در بغلم بودی و من تو رو بوسیدم و سال نو را بر تو عزیز دلم تبریک گفتم...

دختر نازم امسال سال مار می باشد و امیدوارم که برای تو کوچولوی نازم سال خوبی باشد...

کوچولوی خوشگلم اینهم عکسی است که در لحظه تحویل سال نو با بابایی گرفتی...

فرشته زیبای من دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mytheme20
18 فروردین 92 18:21
سلام خسته نباشید وبلاگی عالی دارید خوشال میشم ب وب من هم سر بزنید بهترین های قالب و کد وبلاگ و اموزش کامپیوتر در وبلاگ من و ممنون میشم بنر ما رو تو وبلاگتون بذارید اینم لینکش http://s1.picofile.com/file/7627050535/1.gif ساخت بنر هیدر فلش ارم و لوگو و ساخت وبلاگ و اینتر فیس با گمترین هزینه و سریعترین زمان لطفا دوست گرامی وب منو لینک کنید تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انواع قالب وکد وبلاگ بنر هیدر لوگو آرم ونشان و آدرس http://mytheme20.blogsky.com/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ، سپس عنوان و لینک خود را در فرم ثبت نمائید تا به صورت اتوماتیک تبادل لینک انجام گردد. موفق باشید