پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 29 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

15 ماهگي پارميس

1393/2/28 14:41
نویسنده : مامان و بابا
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر فرشته كوچولوي من سلام بر هستي من سلام بر پارميس خوشگلم

دختر خوشگلم امروز يكشنبه بيست و هشتمين روز از اردبيهشت ماه سال يكهزار و سيصد و نود وسه مي باشد. امروز 15 ماه از زندگي تو بر روي اين كره خاكي مي گذرد و در مدت اين 15 ماه زندگي در كنار هم زندگي ما رو سرشار از صفا و مهرباني كرده اي و من و مامان با بودن تو خيلي شاد شاديم.

پارميس عزيزم امروز قرار بود برا اندازه گيري قد و وزن و دور سرت به درمانگاه بريم بخاطر همين ديروز از كارخونه مرخصي گرفتم و صبح بعد از خوردن صبحانه بهمراه مامان پروانه راهي درمانگاه شديم. بعد از اندازه گيري قد و وزن و دور سر پرستاره گفت كه دور سرت خوب رشد نكرده ولي شايد دفعه قبل اشتباه گرفته بودند بخاطر همين بازهم اعصاب مامان به هم ريخت و كم مونده گريه كنه و هي ميگفت چيكار كنم و لي من بهش گفتم كه هيچ مشكلي نداره دخترمون سالمه سالمه ... اينها دارن اشتباه ميكنن... من آمدم كارخونه و تو هم بهمراه مامان قرار شد كه به خونه مامان جون برا ناهار برين... ساعتي بعد مامان زنگ زدم گفت كه رفتيم بيمارستان اميد دكتر زنوزي راد و دكتر مقيمي گفتند كه هيچ مشكلي نداره و همه چيزش طبيعيه ... ولي مامان ول كن نيست و همش ميگه كه بعد از ظهر هم بايد بريم پيش دكتر فتحي و من هم تسليم شدم و قرار شد هر موقع از سر كار اومدم با هم بريم پيش دكتر فتحي...

دخمل خوشگلم اين روزها خيلي خيلي شيطون شدي اصلا يه جه بند نميشي از ديوار راست بالا ميري و خودتو اين ور و اون ور ميزني ... و من خوشحالم از اينكه تو در سلامت كامل به سر ميبري و هميشه شاد و خوشحالي... عزيز دلم برا پدر و مادر بجز سلامتي و شادي و رفاه بچه ديگه چيزه ديگري در اين دنيا ارزش چنداني نداره و من هم به همينا خوشم...

پارميس خوشگلم نميدوني كه چه دختر با محبتي هستي هر جا ميري همه رو با هوشت و با كارات شيفته خودت مي كني و من از اين بابت خوشحالم كه دختر من باهوشه و ميتونه همه كاراشو خودش انجام بده و در زندگي روي پاي خودش واسته...

قد: 80 سانتي متر

وزن: 96 كيلو گرم

دور سر: 45 سانتي متر

عزيزم، نازنينم خيلي خيلي دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)