پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي21 سالگیت مبارک
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 30 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

نامه ای برای دخترمان پارمیس خانوم

1392/1/29 14:48
نویسنده : مامان و بابا
131 بازدید
اشتراک گذاری

نامه ای برای دختر خوشگلمان پارمیس خانوم

این نامه را برای دخترمان پارمیس خانوم می نویسیم برای دختری که در آینده خانمی کامل، همسر ومادری نمونه خواهد شد و در وظایف اجتماعی مدیریتی توام با عشق خواهد داشت.

دخترم، می دانم برای بزرگ شدن و اینکه معنی زن بودن را بفهمی وقت بسیار زیادی داری،اما نمی دانم خودم برای گفتن این حرفهایم به تو چقدر وقت دارم؟

عزیزکم، خداوند وجود هر زنی را سرچشمه عشق و نورانیت خودش قرار داده و این عشق مثل یک چشمه جوشان از روح برخاسته و بر همه اطراف خودش تاثیر می گذارد، هرگز فکر نکن که حتی با د اشتن مهمترین مدارک تحصیلی که می دانم در آینده به آن دست پیدا می کنی کسی غیر از تو مسئول آرامش و رشد روح و روان فرزندان تو خواهد بود.

خانه و خانواده ات را فدای هیچ مشغولیتی نکن، خانه ای که با دستان پر مهر مادر نظافت می شود و غذایی که با عشق و دعای خیر او برای همسر و فرزندان مهیا می گردد،اثری دارد معجزه آسا که در توان هیچ آشپز و کارمند ماهری نیست.

لبخند محبت آمیز و ا براز علاقه حتی با نگاه، به اعضای خانواده انرژی و استحکام می بخشد.

در عین حال وجود عزیزت را در بیرون از محافل خصوصی در صدف جدیت رفتارت حفظ کن.

اگر تو خودت را باور نکنی و شخصیتی پیش پا افتاده و قابل دسترسی داشته باشی، هرگز از بقیه توقع احترام و دوستی های عمیق نمی توانی داشته باشی.

انسانها را به دلیل انسان بودنشان دوست بدار و در قضاوتهایت زن یا مرد بودن را دلیل دوستی و دشمنی با دیگران نکن. این را بدان که هر مردی در دامن یک زن متولد شده و اگر هرجا کینه و بی مهری دیدی علت را در نبودن محبت زن جستجو کن. بسیارند مردانی که عشق مادر این عشق را در وجود همسر و دختران خود یافته اند و آنان که از این بابت فقیر بوده اند رفاری بسیار متمایز از بقیه داشته اند.

نازنینم ارتباط با خدا را در زندگی فراموش نکن، داستان غمبار والدینی که دخترانشان را زنده به گور می کردند داستان کهنه ای نیست، من بارها زنانی را دیدم که با دستان خود وجود با ارزش و اصالت زن بودنشان را در محافل احمقانه و جلوی آیینه های آرایش و در لباسهایی که برازنده آنها نبود به گور کرده اند.

پارمیس زیبایم، زیبایی را در عمیق بشناس و به حقیقت جستجو کن. هیچ چیز زیباتر از روال عادی طبیعت نیست. با مظاهر طبیعت آشنا شو، به آنها عشق بورز و با آنها زندگی کن.بی شک پاسخی که دریافت می کنی تو را شگفت زده خواهد کرد.

در ابراز احساسات خود از افراط و تفریط بر حذر باش تا سخنت برای شنونده قابل اعتماد باشد.

کوچولوی نازنین من، خداوند طبیعت زن را طوری آفریده که پر از رمز و راز ظاهری و باطنی است. هرگز به شوخی و لودگی از رازهای شخصی زنانه ات پرده دری نکن. برهنگی در سخن بسیار زننده تر از برهنگی در ظاهر است. حیا بهترین زیوریست که میتوانی خود را با آن بیارایی.

پارمیس زیبایم، وقتی که مادرت خبر بچه دار شدنش را به من داد نمی دونی از شدت ذوق چه حالی داشتم، بخدا سر از پا نمی شناختم. همیشه آرزو داشتم که مادرت یک روزی زنگ بزند و خبر باردار شدنش را به من بگوید تا اینکه یک روزی این مهم اتفاق افتاد و خوشبختیمان کامل شد.

پارمیس عزیزم تو را دوست دارم و از وقتی تو ار دارم خدا را هم بیشتر دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)