پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 22 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

پارمیس در پنجاه و هشتمین روز تولدش

1392/1/26 23:58
نویسنده : مامان و بابا
100 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم پارمیس خوشگلم سلام

نصفه شی از ساعت 4 بیدار بودی و کمی که شیر خوردی تا ساعت 6 باهم بازی کردیم و همینطور که داشتیم بازی می کردیم خوابت برد و بابایی تو رو جات گذاشت و برای رفتن به سر کار آماده شد...

عزیز دلم ساعت 4:30 اومدم خونه مامان بزرگ... وقتی دیدمت خیلی خیلی خوشحال شدم، در خواب نازی خوابیده بودی دلم نیومد که بیدارت کنم... تاساعت 5 خواب بودی تا موقعی که مامان از سرکار برگشت و تو بیدار شدی و شیر خوردی... بعد با هم کمی بازی کرده و برای رفتن به خونه حاج نه نه آماده شدیم تورو با مامان اونجا رسوندم و ساعت 7 اومدم دنبالتون...رفتیم پیش دکتر فتحی، آخه مامنت می گفت که رنگت پریده، دکتر گفت که خدارو شکر دخترتون از همه لحاظ سالمه و هیچ مشکلی نداره... وزنت هم 4 کیلو و نهصد گرم بود...

دختر گلم خدارو شکر...دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)