پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 21 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

پنجمین سالگرد پیوند آسمانی بابا و مامان و روز جهانی کودک

1394/7/16 16:40
نویسنده : مامان و بابا
269 بازدید
اشتراک گذاری

پارمیس عزیزم خوشگل نازم سلام بر تو فرشته کوچولوی من سلام بر تو ای همه دنیای من

نازم امروز شانزدهمین روز از مهر ماه سال 1394 می باشد. امروز پنجسال از پیوند آسمانی من و مامان می گذرد و ما هنوز هم عاشقانه در کنار هم زندگی می کنیم و در مدت این پنجسال تو ثمره این این عشق پاک و آسمانی بوده ای و ما هر لحظه با تو خوش بوده ایم.

دختر عزیزم سالروز ازدواج ما امسال با مراسم چهلمین روز در گذشت مادر بزرگ مامان همراه شد(حاجیه خاتون حاجی خانی). و تو و مامانی از صبح ساعت یازده تو مراسم هستید و تو حسابی داری با هم سن و سالای خودت اونجا بازی میکنی.

عزیز دل من ای همه زندگی من ای نور دو چشمان من یه خبر خوب هم برات دارم و اون اینکه مامان بالاخره بعد از هشت سال بلاتکلیفی امسال رسمی شد و تو هم مثل مامانت شدی دختر خانم رضاخانی.آخه مامان بزرگت هم معلم بود و الان حدود هفت سالی است که بازنشسته شده و بابا بزرگت هم معلم بود که ایشون هم حدود ده سالی است که بازنشسته شده اند.

مامانی امسال بعد از هشت سال مربی پیش دبستانی بودن به صورت رسمی به استخدام آموزش و پرورش در آمد و در شهرستان صائین قلعه در مقطع پنجم ابتدایی به کار گرفته شد و اینها همه از خیر و برکت وجود نازنین تو می باشد.

دختر ناز نازی من امروز روز جهانی کودک می باشد و من این روز بزرگ و جهانی رو بر تو عزیزدلم با همه وجودم تبریک می گویم و امیدوارم که همیشه سالم و تندرست باشی. دوستت دارم.

و اینهم یه عکس از پارمیس خانوم در حال رفتن به مراسم ختم حاج ننه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان و بابا
16 مهر 94 16:42
عزیز دلم دوستت دارم
ــــــدلارامــــــ
16 مهر 94 22:24
سلام مامانه نینی ماشالا نینیه نازی دارین من قراره خاله شم و واسه همین یه وبلاگ واسه فوگولیه تو راهون درست کردم نینیمون و خالش خوش حال میشن به وبلاگ سر بزنین ـــــــــــدلارامــــــــــــ
همراه رایانه
16 مهر 94 23:26
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
آلیز
18 آبان 94 17:06
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
aylar
19 دی 94 14:12
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید