پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 19 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

اسفند دوست داشتنی

1393/12/15 22:42
نویسنده : مامان و بابا
395 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم اسفند ماه رسید..ماه دوست داشتنی سال..ماهی که بوی عید می دهد....ماه خانه تکانی و خرید..ماه خیابانهای شلوغ و پرترافیک..و البته ماهی که امسال با سرمای ناگهانی و دیر رس غافلگیرمان کرد..از قرار در جدال بین ننه سرما و عمو نوروز تا اینجای کار پرچم ننه سرما بالاست!

ما هم که طبق روال همه اسفندهای عزیز این روزها حسابی سرمان شلوغ است و فرصت سر خاراندن هم نداریم! از خانه تکانی و خرید گرفته تا رتق و فتق همه کارهای عقب افتاده سال که گویا اگر همه آنها تا پایان سال تمام نشوند آسمان به زمین می رسد!..اگر چه میدانم که با همه تدابیر و آینده نگریها این مسایقه بدو بدوی نفس گیر کماکان تا آخرین ساعات سال کهنه یا همان دقیقه نود ادامه خواهد داشت!

وروجک دوساله ما هم که این روزها حسابی در حال شیطنت و آتش سوزاندن است...و امان از وقتی که برای خرید و کارهای بیرون از خانه همراهمان باشد..آنجاست که دیگر برای مراقبت از او و کنترل اوضاع انرژی هفت مرد جنگی هم کافی نیست! 

پارمیس عزیزم اونروز که برای خرید لباس با هم بیرون رفته بودیم آنقدر شیطنت کردی که مامان اعصابش کلی داغون شد و کم مونده بود که گریه کند و از دست شیطنتهای تو عاصی شده بود ... یکجا بند نمیشدی از جلوی هر مغازه ای که رد میشدیم بالا می رفتی و می پریدی... هر مغازه ای که برای خرید می رفتیم یک ساعت طول می کشید تا یک دست لباسو پروف کنیم و خیلی شلوغی می کردی... ولی من عاشق این شیطنتهای تو هستم و بالا و پایین پریدنهایت را دوست دارم و کلی لذت می برم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سایت تفریحی مگ پا
22 اسفند 93 11:23
____*##########* __*############## __################ _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________=########################## __________######################## ___________*##################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________=#######* _________________###### __________________#### __________________### ___________________# اگه دوست داشتی منو بلینک عنوان: سایت تفریحی مَگ پا آدرس: http://magpa.ir منتظرتم.ممنونت میشم