پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 19 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

لباس عید

1393/12/14 14:50
نویسنده : مامان و بابا
330 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم عزیز دلم پارمیس زیبایم دیروز بالاخره بعد از چندین روز گشت گذار در بازار ابهر، سری هم به مجتمع بهاران خرمدره زدیم و برات کلی خرید کردیم و اون چیزی رو که باب میلمان بودیم برات خریدیم .... آخ که نمیدونی مه چقدر در این لباسها خوشگل شدی و چقدر لباسهات بهت میان... عزیز دلم توی بهاران گیر داده بودی به پله برقی همش بالا پایین میرفتی و برا خودت کلی ذوق می کردی و منهم از دیدن ذوق تو خوشحال دمی شدم... دختر عزیزم دیگه بزرگ شدی و توی خیابون دستاتو میذاری جیبت و برا خودت رمانتیک راه میروی و من از دیدن این ناز و اداهای تو سرمست می شوم... خوش به حال من که دختری چون تو دارم .... خدارو روزی هزار باران شکر گذاری میکنم که فرشته ای چون تو رو به من هدیه داده است.... صبح که از خواب بیدار میشوم و میخوام بیام مغازه کمی میای بغلم میشینی بهد اون میگی دررو من باز کنم میری درو باز میکنم و بوسم کرده و ازم خداحافظی میکنی آخ که چه لذتی داره این لحظات زندگی برای من... با اومدنت زندگیم را صفا داده ای و من به داشتن تو می نازم ...پارمیس عزیزم دیگر به اندازه ای بزرگ شده ای که همه کاراتو خودت به خوبی انجام میدهی و توی سفره پهن کردن و جمع کردن آن به مامان پری کمک میکنی و مامان میگه اگه پارمیس نبود من خسته میشدم... عزیز دلم از الان کاملا مستقلی و برای انجام هیچ کاری به دیگران نیاز نداری حتی اگر هم کسی بخواد کمکت کنی اجازه نمیدهی...

الهی من بفدای تو بشم خیلی خیلی دوستت دارم... دوست دارم هزاران سال در کنار تو زندگی کنم ... از بودن در کنار تو لذت میبرم ولی چه کنم که مشغله کاریم خیلی زیاده و نمیتونم زیاد در کنارت بمونم ...

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)