پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 21 سال و 11 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

خاطره اي از پارك ترنم(بانوان)

1393/6/8 9:52
نویسنده : مامان و بابا
242 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم عزيزدلم سلام

مامان برايم تعريف ميكرد كه ديروز توي پارك بانوان يه خانومي با پسر 9 ساله اش اونجا بودند و خانومه مي گفت كه پسرمو سه ساله پيش برا تست به سنجش برده بودم ولي اونا گفتند كه پسرتون توان حضور در مدرسه عادي رو نداره و بايد در مدرسه استثنايي ثبت نام كنه و منهم همين كارو كردم و الان سه ساله كه داره اول ميخونه ... مامان ميگفت با خانوم محرمخاني خواستيم امتحانش كنيم و به پسره گفتيم كه تا 10 بشماره شروع كرد به شمردن 1 2 9 7 12 14 مامان ميگفت ما اونقدر برا پسره توضيح داديم كه يه لحظه ديديم پارميس اونور داره برا خودش ميگه نه ده نه ده نه ده ... مامان ميگفت كه همه از خنده روده بر شده بودند و نمي دونستند كه چيكار كنند...

مامان ميگفت كه هر كي پارميسو ميبينه ميگه ماشالاه دخترتون خيلي زبر و زرنگه و خيلي هم مستقله... 

دختر خوشگلم تو هميشه باعث افتخار من شدي و مي دونم كه خدا تورو برا من هديه داده و من همه تلاشم را براي خوشبختي و موفقيت تو خواهم كرد و تو رو خوشبخترين دختر روي زمين خواهم كرد...

دوستت دارم عسلكم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دنیاجون
8 شهریور 93 10:07
سلام ممنون از لطف بی پایان شما.خدا غنچه شمارو هم حفظ کنه.