پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 21 سال و 1 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 1 ماه سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

سخن اول

1391/9/7 16:20
نویسنده : مامان و بابا
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دختر نازم

الان ساعت 16:04 عصر روز سه شنبه از هفتم آذر ماه سال یکهزار و سیصد و نود و یک می باشد و من این وبلاگ را برای شما دختر نازم هدیه می کنم تا وقتی که بزرگ شدی و قدرت خواندن پیدا کردی از خواندن این مطالب لذت ببری و بدانی که چه قدر به فکر تو بوده ایم.

دختر خوشگلم، من تازه از سر کار اومده ام ولی مامانی هنوز سرکاره. آخه مامانت معلم پیش دبستانی است و هنوز از سر کار نیومده.

دختر خوشگلم الان که دارم این مطالب را برای تو می نویسم تو هنوز در وجود مامانی هستی و امروز دقیقاً 26 هفته و 4 روز از زندگی تو در وجود مامانت میگذره و دکترا گفته اند که تو نهم اسفندماه به این دنیا خواهی آمد، ولی حس من میگه که تو در روز پنجم اسفندماه ساعت 10 صبح بدنیا خواهی آمد و دنیای مارا سرشار از عشق و محبت خواهی کرد.

دختر گلم، من و مامانت بی صبرانه منتظر اومدن تو هستیم و داریم لحظه شماری می کنیم تا تورا در آغوش بگیریم.

دوستت داریم.

 

 

این عکس بابا فرهاده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)