پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 42 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

عکسهای تولد شش سالگی پارمیس عزیزم

1396/11/28 9:37
نویسنده : مامان و بابا
2,015 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم ای تو فرشته کوچولوی من ای همه داروندار زندگی من امروز وارد ششمین سال زندگیت میشوی و من شاد و خوشحال از بزرگ شدن تو، چنین روز بزرگی را به تو دختر عزیزم تبریک می گویم و امیدورام که همیشه شاد و خندان باشی دوستت دارم

الهی من بفدای تو بشم 

همیشه دوستت دارم فرشته کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ساعت نیک
29 بهمن 96 11:12
تولدش مبارک. ماشاالله چه با سلیقه و زیبا بود همه چیز. از سایت من دیدن کنید شاید پسندتون شد
مامان نفیسهمامان نفیسه
10 اردیبهشت 97 12:15
مبارک باشه ایشالا جشن 120 سالگیش خوشحال میشم به وبلاگ دخترم حلما بیاین و عکسای ما رو لایک کنید و با نظرات خوب تون ما رو دلگرم کنید