پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 16 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

روز اسباب کشی به خونه جدیدمون

1396/5/15 16:10
نویسنده : مامان و بابا
212 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم پارمیس خوشگم سلام

روز جمعه سیزده مرداد ماه سال یکهزار و سیصد و نود و شش به خونه جدیدمان اسباب کشی کردیم. تو همش وسایلای خودتو می آوردی و من هرچقدر بهتون میگفتم دخترم خسته میشی میگفتی بابایی من خسه نمیشم دوست دارم وسایلامو خودم بیارم. دیگه اونقدردرگیر بودیم که نتونستم ازت عکس بگیرم . دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

4.294353
21 مهر 96 8:02
6/619295----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir حتما اين را بخوانيد سايت ها و وبلاک هاي ايراني مطالبي که در سايت قرار مي دهند يا کپي شده سايت هاي ديگه هستند يا اينکه جوک وچيستان قرار مي دهند اگه مي خواهيد يک سايت متفاوت رو ببينيد به وبسايت يکتا فايل بياييد تمامي فايل هاي يکتا فايل اختصاص يکتا فايل هستند وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir/ منتظرت در يکتا فايل هستم ----0/6551485