پارمیس، فرشته كوچولوپارمیس، فرشته كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
تاريخ پيوندمانتاريخ پيوندمان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره
روز عقدكنانروز عقدكنان، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
روز آشناييروز آشنايي، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
مامان و باباي پارميسمامان و باباي پارميس، تا این لحظه: 43 سال و 10 روز سن داره

بهشت کوچک مامان و بابا

دختر خوشگلم روز دختر مبارکت باشد

1396/5/3 17:28
نویسنده : مامان و بابا
176 بازدید
اشتراک گذاری

روزت مبارک دخترم

پارمیس عزیزم دختر خوشگل من تو ای همه داروندار زندگی من نمیدانی که تا چه حد برایم عزیزی. همه لحظه های زندگی من به تو تعلق دارد و من همه زندگیم را مدیون مهربانیهای معصومانه تو هستم. نمیدانی که وقتی از سر کار برمیگردم و تو درو برام باز میکنی و میگی بلغم کن چقدر خوشحال میشم . هرموقع که از سرکار برمیگردم و ماشینو جلوی در پارک می کنم تا دم در برسم تو بدو بدو میای و درو برام باز میکنی... وقتی میگم از کجا فهمیدی من اومدم میگی صدای صدای ماشینو شنیدم میگم آخه اینهمه ماشین از اینجا رد میشن میگی آخه صدای ماشین تو فرق میکنه الهی من بقربان شیرین زبونیهای تو بشم ... دوستت دارم فرشته زیبای من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)